Scania r420 ciągniki siodłowe

2020 / 450 KM / 370 000 km
61 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350789
2017 / 580 KM / 290 000 km
278 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350696
2015 / 450 KM / 690 000 km
112 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350677
2015 / 450 KM / 838 000 km
127 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350657
2017 / 450 KM / 805 000 km
148 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350508
2018 / 450 KM / 570 000 km
209 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350507
2014 / 450 KM / 869 000 km
125 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350363
2016 / 450 KM / 280 000 km
149 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 350130
2016 / 450 KM / 680 000 km
109 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349958
2012 / 500 KM / 771 000 km
129 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349956
2021 / 450 KM / 378 048 km
299 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349895
2020 / 450 KM / 461 382 km
343 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349894
2021 / 450 KM / 396 500 km
299 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349893
2021 / 450 KM / 278 182 km
299 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349892
2020 / 500 KM / 470 000 km
299 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349889
2021 / 450 KM / 394 627 km
299 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349730
2020 / 450 KM / 461 209 km
255 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349729
2020 / 450 KM / 460 000 km
57 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349515
2012 / 440 KM / 805 000 km
46 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349495
2012 / 440 KM / 803 000 km
69 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349490
2022 / 530 KM / 199 000 km
405 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349361

Scania R420 to najpopularniejszy model tego producenta. Jak wszystkie Scanie, ceniona za niskie zużycie paliwa i … urodę.

Scania R420 jest wiodącym modelem ciągników siodłowych szwedzkiego producenta. Auto jest bardzo komfortowe, jego użytkownicy porównują komfort do jazdy samochodem osobowym, zaś z punktu widzenia mechaniki bywa różnie. W przypadku systematycznie serwisowanych aut awaryjność jest mniejsza. Scania w dość unikalny sposób poradziła sobie też ze spełnieniem normy EURO 5, gdzie sprostano normie emisji spalin nie przy pomocy AdBlue, a za pomocą zaworu EGR. Nie było to często spotykanie rozwiązanie. Panuje przeświadczenie że np. silniki EURO 5 bez AdBlue są bardzo problematyczne. Ponadto problemy sprawia układ dwóch turbin. Szczególnie problematyczna jest druga turbina, która jest dostępna tylko w ASO, a jej koszt jest znaczący, jednak są firmy, które specjalizują się w regeneracjach. Problemy pojawiają się też z wtryskiem paliwa i skrzynią biegów. Auta zadbane są bardzo cenione chociażby ze względu na spalanie, które jest ok 1 do 2 litrów mniejsze od konkurencyjnych modeli innych marek. Ponadto ceny części zamiennych w ASO też są przystępne, więc serwisowanie samochodu nie jest drogie. Minusem marki Scania jest cena zakupu, gdyż nie należy ona do najniższych ponadto jest to samochód raczej dla osób, którzy przestrzegają zaleceń producenta dotyczących serwisowania samochodu.