Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

MAN tgl samochody ciężarowe

Samochody MAN TGL sprzedajemy przede wszystkim w 2 wersjach tonażowych 8 i 12 t DMC. Najpopularniejsze silniki mają 180 i 210 KM.
Liczba ofert: 11
MAN TGL 8.250 4x2,
467000 km
2014
250 KM

nr oferty 159593

firanka, 4x2

129 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180
314648 km
2011
180 KM

nr oferty 158859

kontener, ADR, 2-osie

64 500 zł netto faktura VAT

MAN TGL 8.250 Zestaw Tandem 120m
999000 km
2011
250 KM

nr oferty 157140

Tandem, 2-osie

78 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 8.250 Manual Duża Kabina Firana 7,7 m 8800 DMC

nr oferty 155980

firanka, 2-osie

47 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 Manual 20 palet Kontener ład. 6.120kg

nr oferty 154354

kontener, 2-osie

94 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 8.250 Zestaw Tandem 120m
719000 km
2010
250 KM

nr oferty 157141

Tandem, 2-osie

78 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 RAMA DO ZABUDOWY DMC 11990 KG WIDELEC GOŁA RAMA P

nr oferty 150645

wywrotka, 2-osie

56 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 RAMA DO ZABUDOWY DMC 11990 KG WIDELEC GOŁA RAMA P

nr oferty 150644

wywrotka, 2-osie

56 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 RAMA DO ZABUDOWY DMC 11990 KG WIDELEC GOŁA RAMA P

nr oferty 150643

wywrotka, 2-osie

56 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG
187000 km
2008
180 KM

nr oferty 123171

Skrzynia, 2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG MANUAL RAMA POD ZABUDOWĘ GOŁA

nr oferty 123170

2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

Używane samochody ciężarowe MAN TGL - Sprzedaż

MAN TGL, czyli lekkie i średnie samochody ciężarowe produkowane przez niemiecki koncern MAN od 2005 r. W Polsce można spotkać się z oznaczenie Star TGL, natomiast w Austrii Steyr TGL. MAN TGL wyposażony jest w silniki 4 cylindrowe o mocach z przedziału 150KM do 220KM oraz 6cylindrowe o mocach 240KM i 250KM. Auta posiadały 4 rodzaje skrzyń biegów manualne 5, 6 i 8 biegowe oraz automatyczną 6biegową. Ciekawostką jest, że auta te na polskich drogach możemy spotkać jako pojazdy straży pożarnej. W ocenie właścicieli jak i kierowców auta te są bardzo surowo opisywane. Wielu właścicieli żałuje zakupu i odradza go innym, wskazują oni na drogi serwis, częstą awaryjność tych aut na przykład wtryski, które potrafią się psuć nawet przy dobrej jakości paliwach. Auta nie mają też małego apetytu na paliwo, wiele osób twierdzi że ile się wleje do TGL tyle wypije. Jedynym przeznaczeniem jakie wskazują obecni właściciele jest wożenie lekkich ładunków, wtedy auta wytrzymują trochę więcej.