Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

MAN tgl samochody ciężarowe

Samochody MAN TGL sprzedajemy przede wszystkim w 2 wersjach tonażowych 8 i 12 t DMC. Najpopularniejsze silniki mają 180 i 210 KM.
Liczba ofert: 10
MAN TGL 12.180 4X2 KONTENER DŁ: 7,5 M WINDA

nr oferty 166332

kontener, 2-osie

69 000 PLN netto faktura VAT

MAN TGL 12.180
213986 km
2011
180 KM

nr oferty 158859

kontener, ADR, 2-osie

65 500 PLN netto faktura VAT

MAN TGL 8.250 Manual Duża Kabina Firana 7,7 m 8800 DMC

nr oferty 155980

firanka, 2-osie

43 000 PLN netto faktura VAT

MAN TGL 7.150 4.5 Diesel 150 KM, Tachograf, Tempomat, Trzyosobow

nr oferty 161934

2-osie

28 900 PLN brutto VAT marża

MAN TGL 12.240 E4 Długi- 960cm Stan Dobry

nr oferty 161766

2-osie

47 000 PLN netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 RAMA DO ZABUDOWY DMC 11990 KG WIDELEC GOŁA RAMA P

nr oferty 150645

wywrotka, 2-osie

56 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 RAMA DO ZABUDOWY DMC 11990 KG WIDELEC GOŁA RAMA P

nr oferty 150644

wywrotka, 2-osie

56 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.180 RAMA DO ZABUDOWY DMC 11990 KG WIDELEC GOŁA RAMA P

nr oferty 150643

wywrotka, 2-osie

56 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG
187000 km
2008
180 KM

nr oferty 123171

Skrzynia, 2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG MANUAL RAMA POD ZABUDOWĘ GOŁA

nr oferty 123170

2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

Używane samochody ciężarowe MAN TGL - Sprzedaż

MAN TGL, czyli lekkie i średnie samochody ciężarowe produkowane przez niemiecki koncern MAN od 2005 r. W Polsce można spotkać się z oznaczenie Star TGL, natomiast w Austrii Steyr TGL. MAN TGL wyposażony jest w silniki 4 cylindrowe o mocach z przedziału 150KM do 220KM oraz 6cylindrowe o mocach 240KM i 250KM. Auta posiadały 4 rodzaje skrzyń biegów manualne 5, 6 i 8 biegowe oraz automatyczną 6biegową. Ciekawostką jest, że auta te na polskich drogach możemy spotkać jako pojazdy straży pożarnej. W ocenie właścicieli jak i kierowców auta te są bardzo surowo opisywane. Wielu właścicieli żałuje zakupu i odradza go innym, wskazują oni na drogi serwis, częstą awaryjność tych aut na przykład wtryski, które potrafią się psuć nawet przy dobrej jakości paliwach. Auta nie mają też małego apetytu na paliwo, wiele osób twierdzi że ile się wleje do TGL tyle wypije. Jedynym przeznaczeniem jakie wskazują obecni właściciele jest wożenie lekkich ładunków, wtedy auta wytrzymują trochę więcej.