Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

MAN tgl samochody ciężarowe

Samochody MAN TGL sprzedajemy przede wszystkim w 2 wersjach tonażowych 8 i 12 t DMC. Najpopularniejsze silniki mają 180 i 210 KM.
Liczba ofert: 11
MAN TGL 12.180
120847 km
2012
180 KM

nr oferty 145686

kontener, ADR, 2-osie

57 500 zł netto faktura VAT

MAN TGL 8.250 4X2 ZESTAW TANDEM PRZEJAZDOWY MANUAL KABINA SYPIAL

nr oferty 143239

Tandem, 4x2

89 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.250 4x2 BL, Euro6, NOWY zabudowa REDOS, 2017 , I właś

nr oferty 141272

firanka, 2-osie

308 478 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.220 PLANDEKA WINDA TGL 12.220 PLANDEKA WINDA

nr oferty 131840

2-osie

110 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.250 4X2 BL
276000 km
2013
250 KM

nr oferty 123578

dmc: 11990, Kontener + Winda, 4x2

MAN TGL 12.220 4X2 BL
128000 km
2013
220 KM

nr oferty 121248

dmc: 11990, Kontener + Winda, 4x2

MAN TGL 12.250 4X2 HDS PALFINGER PK5601 KABINA SYPIALNA EEV

nr oferty 145592

2-osie

116 000 zł netto faktura VAT

MAN TGL 12.210
297446 km
2007
205 KM

nr oferty 134664

ADR, retarder, 2-osie

37 500 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG MANUAL RAMA POD ZABUDOWĘ GOŁA

nr oferty 123172

kontener, 2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG
187000 km
2008
180 KM

nr oferty 123171

Skrzynia, 2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

MAN TGL 10.180 RAMA DMC: 10000 KG MANUAL RAMA POD ZABUDOWĘ GOŁA

nr oferty 123170

2-osie

53 900 zł netto faktura VAT

Używane samochody ciężarowe MAN TGL - Sprzedaż

MAN TGL, czyli lekkie i średnie samochody ciężarowe produkowane przez niemiecki koncern MAN od 2005 r. W Polsce można spotkać się z oznaczenie Star TGL, natomiast w Austrii Steyr TGL. MAN TGL wyposażony jest w silniki 4 cylindrowe o mocach z przedziału 150KM do 220KM oraz 6cylindrowe o mocach 240KM i 250KM. Auta posiadały 4 rodzaje skrzyń biegów manualne 5, 6 i 8 biegowe oraz automatyczną 6biegową. Ciekawostką jest, że auta te na polskich drogach możemy spotkać jako pojazdy straży pożarnej. W ocenie właścicieli jak i kierowców auta te są bardzo surowo opisywane. Wielu właścicieli żałuje zakupu i odradza go innym, wskazują oni na drogi serwis, częstą awaryjność tych aut na przykład wtryski, które potrafią się psuć nawet przy dobrej jakości paliwach. Auta nie mają też małego apetytu na paliwo, wiele osób twierdzi że ile się wleje do TGL tyle wypije. Jedynym przeznaczeniem jakie wskazują obecni właściciele jest wożenie lekkich ładunków, wtedy auta wytrzymują trochę więcej.