Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 33
Renault GAMA T 460 PEŁNE SPOILERY

nr oferty 160534

Euro 6

119 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 440 DXI 287 000 KM 2013 R

nr oferty 160426

Euro 5

119 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 DXI HUDRAULIKA EEV

nr oferty 159918

Euro 5, hydraulik

79 000 zł netto faktura VAT

Renault GAMA T 460 2014 R
490000 km
2014
460 KM

nr oferty 159906

Euro 6

129 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 2014 R
493000 km
2014
460 KM

nr oferty 158962

Euro 6

128 000 zł netto faktura VAT

Renault T460
465352 km
2014
460 KM

nr oferty 158789

lowdeck, Euro 6

127 000 zł netto faktura VAT

Renault T480 High CAB
529828 km
2014
480 KM

nr oferty 158790

Euro 6

148 000 zł netto faktura VAT

Renault T460 X-LOW 4x2
249964 km
2016
460 KM

nr oferty 156276

lowdeck

175 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 XLOW E6
377977 km
2016
460 KM

nr oferty 156269

lowdeck

176 000 zł netto faktura VAT

Renault T460 X-ROAD
162688 km
2016
460 KM

nr oferty 156266

208 500 zł netto faktura VAT

Renault T 460 E6
485789 km
2014
460 KM

nr oferty 156268

Euro 6

126 000 zł netto faktura VAT

Renault T460 x-low Selection, ONE year EUrope GUARANTEE !!!

nr oferty 156086

lowdeck, Euro 6, kabina: Sypialna

175 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 440 DXI 260 000 KM 2013 R

nr oferty 155318

Euro 5

118 000 zł netto faktura VAT

Renault GAMA T 460
585000 km
2014
460 KM

nr oferty 154444

Euro 6

119 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 480, HIGHCAB, Krajowy, I-szy właściciel, Bezwypadkowy

nr oferty 154367

290 893 zł netto faktura VAT

Renault GAMA T 460 NOWA
634000 km
2014
460 KM

nr oferty 154308

Euro 6, hydraulik

119 000 zł netto faktura VAT

Renault GAMA T 460
547000 km
2014
460 KM

nr oferty 153960

Euro 6

129 000 zł netto faktura VAT

Renault T-460 , x-low
387416 km
2015
460 KM

nr oferty 153300

lowdeck, Euro 6

149 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 520 DXi Automat
820000 km
2012
520 KM

nr oferty 152997

Euro 5, kabina: Sypialna

79 900 zł netto faktura VAT

Renault T-460 Sleeper
392692 km
2015
460 KM

nr oferty 152698

Euro 6

159 000 zł netto faktura VAT

Renault T-460
390513 km
2015
460 KM

nr oferty 151683

Euro 6

157 000 zł netto faktura VAT

Renault T-460
315739 km
2015
460 KM

nr oferty 151674

Euro 6

159 000 zł netto faktura VAT

Renault T-460 , x-low
345606 km
2015
460 KM

nr oferty 151655

lowdeck, Euro 6

152 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 Automat
324000 km
2014
460 KM

nr oferty 151171

Euro 6

152 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 Salon PL
264000 km
2014
460 KM

nr oferty 151161

Euro 6, hydraulik

149 000 zł netto faktura VAT

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.