Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 26
Renault T460
292905 km
2014
460 KM

nr oferty 139381

Euro 6

153 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 Salon PL Mały Przebieg Pełny Serwis Przystawka od

nr oferty 139150

Euro 6, hydraulik

153 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 Mały Przebieg 231 tys km Pełny Serwis Salon PL St

nr oferty 139055

Euro 6, hydraulik

157 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 Automat Salon PL Pełen Serwis

nr oferty 138861

Euro 6, hydraulik

148 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 MEGA
590000 km
2014
460 KM

nr oferty 138816

lowdeck, Euro 6

129 000 zł netto faktura VAT

Renault T430 PO KONTRAKCIE SERWISOWYM

nr oferty 138529

lowdeck, Euro 6

154 000 zł netto faktura VAT

Renault T460 SERWISOWANA
326003 km
2014
460 KM

nr oferty 138528

Euro 6

151 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 100% Serwisowana Alufelgi Koła 315 80 22.5 Idealn

nr oferty 138061

Euro 6, hydraulik

149 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 460 DXi Stan Możliwość Nowej Hydrauliki

nr oferty 137522

Euro 5, kabina: Sypialna, hydraulik

73 900 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 DXI 2012 R
640000 km
2012
460 KM

nr oferty 134379

Euro 5

79 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 480 DXI EEV MEGA
673000 km
2011
480 KM

nr oferty 134130

lowdeck, Euro 5

98 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 EEV, ADR fabryczny klasy: FL, OX, AT, EX II, EX

nr oferty 102263

Euro 5, ADR

77 500 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 SERWISOWANA
259000 km
2013
460 KM

nr oferty 96806

lowdeck, Euro 5, ADR

131 000 zł netto faktura VAT

Renault Magnum 480 EEV
339000 km
2013
480 KM

nr oferty 85943

172 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 DXI
779000 km
2009
460 KM

nr oferty 138274

Euro 5, retarder

56 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI
807000 km
2008
450 KM

nr oferty 138273

Euro 5

52 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 440 DXi Manual
999000 km
2006
440 KM

nr oferty 137281

kabina: Sypialna, manual, retarder

33 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI NISKA MANUAL PEŁNY ADR

nr oferty 135118

Euro 5, manual, ADR

69 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI MEGA
750000 km
2009
450 KM

nr oferty 135068

lowdeck, Euro 5, retarder

49 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI 2007 R
855000 km
2007
450 KM

nr oferty 135067

40 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI PEŁNY ADR 2008 R

nr oferty 134780

ADR

45 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 520 DXI 2010 R
790000 km
2010
520 KM

nr oferty 134376

Euro 5

78 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 370 DXi Automat
950000 km
2008
370 KM

nr oferty 133886

kabina: Sypialna

31 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 460 DXi Manual MEGA Salon PL

nr oferty 128008

lowdeck, kabina: Sypialna, manual

42 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI 4x2
815000 km
2007
450 KM

nr oferty 114242

Euro 4, manual

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.