Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 12
Renault Magnum
636000 km
2011
520 KM

nr oferty 134732

Euro 5

90 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 DXI
730000 km
2011
460 KM

nr oferty 134713

Euro 5

75 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 480 DXI EEV MEGA
673000 km
2011
480 KM

nr oferty 134130

lowdeck, Euro 5

98 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI PEŁNY ADR 2008 R

nr oferty 134780

ADR

45 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI
750000 km
2009
450 KM

nr oferty 134684

hydraulik, retarder

48 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 EEV,
668000 km
2010
460 KM

nr oferty 134541

Euro 5, hydraulik

56 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM DXI 460
1094242 km
2007
460 KM

nr oferty 134213

Euro 5, manual

36 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 370 DXi Automat
950000 km
2008
370 KM

nr oferty 133886

kabina: Sypialna

42 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 460 DXi Manual MEGA Salon PL

nr oferty 128008

lowdeck, kabina: Sypialna, manual

43 800 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI BDF, SPROWADZONY, 3 OSIE,

nr oferty 127999

Euro 5

58 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 370 DXI RAMA 5.60 M DO ZABUDOWY

nr oferty 121030

Euro 4

84 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM
762000 km
2007
500 KM

nr oferty 115427

lowdeck

46 500 zł netto faktura VAT

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.