Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 26
Renault T 460
105106 km
2015
460 KM

nr oferty 145857

Euro 6, kabina: Sypialna

169 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 IDEALNA POD HYDRAULIKĘ lub BECZKĘ WYSOKOŚĆ SIODŁA 120

nr oferty 144327

Euro 6

136 500 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 DXI 410 000 KM
410000 km
2012
430 KM

nr oferty 144049

Euro 5

75 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 220 000 KM OPONY 100 % 12.2014 Z NIEMIEC

nr oferty 143592

Euro 6

168 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 2014 R
550000 km
2014
460 KM

nr oferty 141807

Euro 6

138 000 zł netto faktura VAT

Renault T460
292905 km
2014
460 KM

nr oferty 139381

Euro 6

147 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 Salon PL Mały Przebieg Pełny Serwis Przystawka od

nr oferty 139150

Euro 6, hydraulik

153 000 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 Mały Przebieg 231 tys km Pełny Serwis Salon PL St

nr oferty 139055

Euro 6, hydraulik

157 000 zł netto faktura VAT

Renault T 460 Automat Salon PL Pełen Serwis

nr oferty 138861

Euro 6, hydraulik

148 000 zł netto faktura VAT

Renault T430 PO KONTRAKCIE SERWISOWYM

nr oferty 138529

lowdeck, Euro 6

149 000 zł netto faktura VAT

Renault T460 SERWISOWANA
326003 km
2014
460 KM

nr oferty 138528

Euro 6

142 500 zł netto faktura VAT

Renault Gama T 460 100% Serwisowana Alufelgi Koła 315 80 22.5 Idealn

nr oferty 138061

Euro 6, hydraulik

149 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 460 DXi Stan
776000 km
2012
460 KM

nr oferty 137522

Euro 5, kabina: Sypialna, hydraulik

69 900 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 EEV, ADR fabryczny klasy: FL, OX, AT, EX II, EX

nr oferty 102263

Euro 5, ADR

72 500 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 SERWISOWANA
259000 km
2013
460 KM

nr oferty 96806

lowdeck, Euro 5, ADR

131 000 zł netto faktura VAT

Renault Magnum 480 EEV
339000 km
2013
480 KM

nr oferty 85943

172 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI NISKA
990000 km
2009
460 KM

nr oferty 145400

Euro 5, hydraulik

47 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 410 DXI NISKA PEŁNY ADR

nr oferty 145148

Euro 5, ADR

69 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI PEŁNY ADR 2008 R

nr oferty 143608

ADR

39 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 520 DXI 2010 R
790000 km
2010
520 KM

nr oferty 143574

Euro 5

69 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 500 DXI SALONKA
1200000 km
2007
500 KM

nr oferty 141785

Euro 5

38 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium DXi Automat Stan
950000 km
2008
370 KM

nr oferty 133886

kabina: Sypialna

37 800 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 460 DXi Manual MEGA Salon PL

nr oferty 128008

lowdeck, kabina: Sypialna, manual

39 900 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM
762000 km
2007
500 KM

nr oferty 115427

lowdeck

46 500 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI 4x2
815000 km
2007
450 KM

nr oferty 114242

Euro 4, manual

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.