Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 35
Renault MAGNUM 440 DXI 320 000 KM 2013 R

nr oferty 166976

Euro 5

109 000 PLN netto faktura VAT

Renault MAGNUM 440 DXI 287 000 KM 2013 R

nr oferty 166771

Euro 5

118 000 PLN netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 DXI HUDRAULIKA EEV

nr oferty 166454

Euro 5, hydraulik

79 000 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460 DXi
784000 km
2012
460 KM

nr oferty 166281

Euro 5, kabina: Sypialna, hydraulik

62 000 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460 DXi Automat
764000 km
2011
460 KM

nr oferty 166280

Euro 5, kabina: Sypialna, retarder

54 900 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460
b.d km
2013
460 KM

nr oferty 166200

kabina: Sypialna, manual

58 500 PLN netto faktura VAT

Renault GAMA T 460 PEŁNE SPOILERY

nr oferty 165878

Euro 6

112 000 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460
900000 km
2011
460 KM

nr oferty 165702

Euro 5, manual

34 500 PLN netto faktura VAT

Renault T 460 X ROAD DO ZADAŃ SPECJALNYCH

nr oferty 165536

Euro 6

139 000 PLN netto faktura VAT

Renault T 460 X ROAD
390000 km
2015
460 KM

nr oferty 165535

Euro 6, hydraulik

139 000 PLN netto faktura VAT

Renault T-460.19
328834 km
2015
460 KM

nr oferty 164047

Euro 6

144 000 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460 EEV Salon PL
320000 km
2013
460 KM

nr oferty 164046

Euro 5, hydraulik

83 000 PLN netto faktura VAT

Renault T-460 , x-low
428638 km
2015
460 KM

nr oferty 163665

lowdeck, Euro 6

168 500 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460 EEV Salon PL
325000 km
2013
460 KM

nr oferty 163664

Euro 5, hydraulik

89 000 PLN netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 DXI EEV
855000 km
2011
450 KM

nr oferty 163477

Euro 5

43 000 PLN netto faktura VAT

Renault T-460 , x-low
465263 km
2014
460 KM

nr oferty 163314

lowdeck, Euro 6

114 000 PLN netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 DXI
797000 km
2012
430 KM

nr oferty 163298

Euro 5

58 000 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460 EEV Salon PL
399000 km
2013
460 KM

nr oferty 163002

Euro 5, hydraulik

86 000 PLN netto faktura VAT

Renault Premium 460 EEV Salon PL
328000 km
2013
460 KM

nr oferty 162437

Euro 5, hydraulik

93 000 PLN netto faktura VAT

Renault GAMA T 460 NOWA
634000 km
2014
460 KM

nr oferty 161736

Euro 6, hydraulik

119 000 PLN netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 DXI EEV MEGA
743000 km
2011
460 KM

nr oferty 161641

lowdeck, Euro 5

49 000 PLN netto faktura VAT

Renault T480 High CAB
529828 km
2014
480 KM

nr oferty 158790

Euro 6

145 000 PLN netto faktura VAT

Renault Gama T 480, HIGHCAB, Krajowy, I-szy właściciel, Bezwypadkowy

nr oferty 154367

290 893 zł netto faktura VAT

Renault T-460 , x-low
389603 km
2015
460 KM

nr oferty 153300

lowdeck, Euro 6

133 000 PLN netto faktura VAT

Renault MAGNUM 520 DXi Automat
820000 km
2012
520 KM

nr oferty 152997

Euro 5, kabina: Sypialna

75 000 PLN netto faktura VAT

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.