Informacje ogólne
Podwozie
Przełożenie osi i = 2,846
Rozstaw osi 3700 mm
Układ przeniesienia napędu
Przełączanie biegów, zautomatyzowane
Silnik R6,290 kW / 394 KM, 2000/min 1850 Nm, klasa silnika
Skrzynia biegów G 211-12/14,93-1,0
Kabina
ClassicSpace
Dodatkowe ogrzewanie ciepłą wodą, kabina kierowcy
Fotel kierowcy amortyzowany, wersja standardowa
Fotel pasażera obok kierowcy typu wielofunkcyjnego
Kabina typu L
Kabina typu L, ClassicSpace, 2,30 m, tunel silnika 320mm
Klimatyzacja
System zamykania pojazdu, z zamkiem centralnym
Szerokość kabiny 2,30 m
Wariant podłogi, z tunelem średniowysokim
Zawieszenie kabiny, standardowe, pneumatyczne
Łóżko komfortowe, na dole
Bezpieczeństwo
Active Brake Assist
Asystent utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
Hamulec tarczowy, na osi przedniej i tylnej
Poduszka powietrzna kierowcy
System stabilizujący jazdę
Tempomat
Radio/nawigacja/elektronika
Przetwornik napięcia 24 V/12 V, 10 A
Typoklasa wg ADR: FL, w tym EX/II, EX/III i AT
Wyposażenie pod radio CB, 12 V, półka-wnęka zgodna z formatem DIN
Zabudowa
Przystawka odbioru mocy MB 131-2c, pompa
Układ chłodzenia oleju skrzyni biegów