DAF ciągniki siodłowe

2019 / 480 KM / 413 887 km
162 000 PLN netto
Nr oferty: 347341
2019 / 480 KM / 413 887 km
162 000 PLN netto
Nr oferty: 347340
2019 / 480 KM / 0 km
162 000 PLN netto
Nr oferty: 347339
2021 / 480 KM / 299 999 km
60 500 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346987
2018 / 480 KM / 390 000 km
149 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346982
2016 / 460 KM / 661 525 km
93 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346974
2017 / 460 KM / 748 333 km
83 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346973
2021 / 480 KM / 270 000 km
61 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346844
2019 / 480 KM / 299 999 km
48 500 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346843
2019 / 480 KM / 330 000 km
47 500 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346842
2019 / 480 KM / 320 000 km
48 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346841
2019 / 480 KM / 320 000 km
48 500 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346840
2020 / 530 KM / 368 000 km
179 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346476
2019 / 450 KM / 428 683 km
135 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346236
2015 / 460 KM / 730 000 km
59 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346224
2021 / 480 KM / 320 000 km
60 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 346197
2015 / 460 KM / 842 371 km
129 000 PLN netto
Nr oferty: 346163
2019 / 480 KM / 529 390 km
152 000 PLN netto
Nr oferty: 345633
2019 / 480 KM / 521 304 km
152 000 PLN netto
Nr oferty: 345610
2011 / 460 KM / 1 434 918 km
48 000 PLN netto
Nr oferty: 345604
2020 / 480 KM / 290 000 km
55 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 345452
DAF to najczęściej kupowane u nas ciągniki siodłowe. Niemal codziennie dodajemy nowe oferty. Największym wzięciem cieszą się kabiny Super Space Cab, trochę mniejszym Space Cab.

Ciągniki siodłowe DAF produkowane są przez holenderski koncern DAF Trucks NV, przy czym kabiny oraz osie produkowane są na terenie Belgii. Korzenie firmy sięgają 1928 r., w 1949 r. firma zaprezentowała pierwszy samochód ciężarowy. Obecnie firma posiada w swojej ofercie dwa modele ciągników siodłowych CF i XF w zależności od przeznaczenia. Model XF zaprojektowany jest z myślą o długich trasach, natomiast model CF jest modelem bardziej uniwersalnym. Ciągniki siodłowe DAF są różnie oceniane przez klientów. Model XF w starszych wersjach pobierał znaczne ilości oleju. Inne osoby zarzucają częste uszkodzenia pompowtryskiwaczy, co prawda winą obarczane są raczej paliwa, a dokładnie ich jakość, a nie sam pompowtryskiwacz jednak w polskich warunkach jest to dość wyraźna informacja. Zapotrzebowanie na paliwo jest porównywalne do konkurencji, choć nie brakuje też opinii, że mają znacznie większe zapotrzebowanie. Najbardziej ceniącą sobie grupom użytkowników DAFa są oczywiście kierowcy, ponieważ DAF ma duże, przestronne i wygodne kabiny, w których spędzają oni często nawet po kilka tygodni. Podsumowując ciągniki siodłowe DAF mają mieszane opinie, na pewno pod względem ceny zakupu i ceny części nie jest to zły wybór, ponieważ ceny są na dość dobrej pozycji. Jeśli właściciel ma zamiar dbać o takie auto nie powinno być z nim większych problemów.