Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 24
Renault Premium 420 DCi
1200000 km
2005
420 KM

nr oferty 112377

kabina: Sypialna

19 800 zł netto faktura VAT

Renault Premium 420dci
474000 km
2006
420 KM

nr oferty 112171

kabina: Sypialna, manual

25 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM AE 430 4x2
1506000 km
2001
430 KM

nr oferty 112152

Euro 3

Renault Premium 450 DXi Automat
824000 km
2008
450 KM

nr oferty 111777

kabina: Sypialna, retarder

48 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 270 DCI RAMA DO ZABUDOWY 7.50 M

nr oferty 111263

36 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 450 DXi Mega Manual Mały Przebieg

nr oferty 110998

lowdeck, kabina: Sypialna, manual

58 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 370 DXI MANUAL
519000 km
2007
370 KM

nr oferty 110974

Euro 4, kabina: Dzienna, manual

49 000 zł netto faktura VAT

Renault 270 DCI CIĄGNIK SAMOCHODOWY , PODUSZKI

nr oferty 110937

27 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 440 DXI SALONKA
690000 km
2010
440 KM

nr oferty 110866

Euro 5

95 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 460 DXi Stan
667000 km
2011
460 KM

nr oferty 110326

Euro 5, kabina: Sypialna

98 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 480 DXI SALONKA
560000 km
2012
480 KM

nr oferty 109837

Euro 5

122 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 460 DXI
1245781 km
2008
460 KM

nr oferty 109732

Euro 5, kabina: Sypialna

Renault PREMIUM
202526 km
2012
470 KM

nr oferty 108846

Euro 5, kabina: Sypialna, ADR

179 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM DXI 450
1027078 km
2007
450 KM

nr oferty 108420

39 900 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 EEV, PEŁNY ADR: klasy EX II - EX III - AT - FL -

nr oferty 108250

manual, ADR

127 500 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 DXI EEV 2012 R
550000 km
2012
460 KM

nr oferty 108090

Euro 5

99 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 460 DXI MANUAL SALONKA

nr oferty 107507

Euro 5, manual

69 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 440 DXI SALONKA
700000 km
2010
440 KM

nr oferty 107506

Euro 5

95 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 270 DCI RAMA POD ZABUDOWĘ 5.80 , ROSTAW 3.90 M

nr oferty 104232

Euro 4

43 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 EEV, ADR fabryczny klasy: FL, OX, AT, EX II, EX

nr oferty 102263

Euro 5, ADR

80 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 450 DXi Automat
768000 km
2009
450 KM

nr oferty 100315

kabina: Sypialna

67 800 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 SERWISOWANA
259000 km
2013
460 KM

nr oferty 96806

lowdeck, Euro 5, ADR

131 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI , , PRZYSTAWKA MOCY

nr oferty 95487

Euro 4, kabina: glob

73 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium
1000000 km
2004
420 KM

nr oferty 82421

Euro 3

23 000 zł netto faktura VAT

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.