Sprzedaż używanych ciągników siodłowych, naczep i samochodów ciężarowych
LeasingKredytUbezpieczenia

Renault ciągniki siodłowe

Ciągniki siodłowe Renault, chwalone za silniki DXI oraz za warunki stwarzane kierowcom. Zarówno większe Magnum, jak i mniejsze Premium są bardzo chętnie kupowane w naszym serwisie.
Liczba ofert: 26
Renault PREMIUM 460 DXI EEV OPONY 100 %

nr oferty 103890

Euro 5

79 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 440 DXI NOWY MODEL SALONKA

nr oferty 103605

Euro 5

99 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 480 DXI SALONKA LODÓWKA

nr oferty 103604

Euro 5

124 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 480 DXI SALONKA
560000 km
2012
480 KM

nr oferty 103603

Euro 5

124 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 410 DXI 2008 R
860000 km
2008
410 KM

nr oferty 103600

Euro 5

59 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI 580 000 KM
580000 km
2008
450 KM

nr oferty 103597

Euro 4, retarder

66 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM LANDER 430 DXI EEV 316 000 KM

nr oferty 103596

Euro 5

109 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 460 DXI MANUAL SALONKA

nr oferty 102747

Euro 5, manual

69 000 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM
b.d km
2001
440 KM

nr oferty 102704

Euro 3, kabina: Sypialna, manual

16 500 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 430 EEV, ADR fabryczny klasy: FL, OX, AT, EX II, EX

nr oferty 102263

Euro 5, ADR

99 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450
765877 km
2008
450 KM

nr oferty 102020

Euro 5, kabina: Sypialna

Renault T 460 SLEEPER CAB PROTECT JAK NOWA

nr oferty 101083

Euro 6, retarder

232 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 450 DXi Manual
731000 km
2007
450 KM

nr oferty 100881

kabina: Sypialna, manual, hydraulik, retarder

63 500 zł netto faktura VAT

Renault Premium 450 DXi Automat
768000 km
2009
450 KM

nr oferty 100315

kabina: Sypialna

69 800 zł netto faktura VAT

Renault MAGNUM 520 LIMITED EDITION
441914 km
2012
520 KM

nr oferty 99365

Euro 5, retarder

149 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium 450 DXI Manual Polski Salon Stan

nr oferty 99349

kabina: Sypialna, manual

64 800 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450DXI Euro 5
729123 km
2007
450 KM

nr oferty 97233

Euro 5, manual

57 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI Euro5
749682 km
2008
450 KM

nr oferty 97232

Euro 5, manual

50 423 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460 SERWISOWANA
281000 km
2013
460 KM

nr oferty 96806

lowdeck

147 000 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 450 DXI , , PRZYSTAWKA MOCY

nr oferty 95487

Euro 4, kabina: glob

73 000 zł netto faktura VAT

Renault Magnum 480DXi
920000 km
2005
480 KM

nr oferty 94897

Euro 3

46 700 zł netto faktura VAT

Renault PREMIUM 460
610226 km
2011
460 KM

nr oferty 92243

Euro 5, kabina: Sypialna

Renault Magnum 480 EEV
316000 km
2013
480 KM

nr oferty 89071

172 000 zł netto faktura VAT

Renault Premium
1000000 km
2004
420 KM

nr oferty 82421

Euro 3

23 000 zł netto faktura VAT

Renault 500 dxi
b.d km
2007
500 KM

nr oferty 63904

Euro 5, manual

Używane ciągniki siodłowe Renault - Sprzedaż

Ciągniki siodłowe Renault w Polsce kojarzone są z dwoma modelami, czyli z Renault Magnum produkowanym w latach 1990-2013 oraz z Renault Premium produkowanym w latach 1996-2014. Renault Premium jest głownie przeznaczony na trasy raczej krótkie i średniej długości, choć zdarza się, że jest ono wykorzystywane na trasach międzynarodowych. Początkowo produkowane Renault Premium miało silnik nie przekraczający 400KM, później zostało to zmienione. Renault Magnum za to jest przeznaczone na trasy długodystansowe, posiada znacznie większą kabinę i zarazem jest lepiej przystosowane do spędzania w niej wielu dni. Oba auta mają swoje zalety w postaci dość niskiej ceny oraz kosztów napraw. Auta cechują się spalaniem porównywalnym do konkurencji, choć zdolny kierowca potrafi zaniżyć normę tego auta. Do minusów aut wiele osób zalicza słabą dostępność niektórych zamienników, co powoduje konieczność zakupu oryginalnych części. Za minus jest uznawane wysokie spalanie, które w znacznej większości przypadków jest objawem np. źle działających wtryskiwaczy. Kierowcy Premium skarżą się też na ciasnotę i nieprzemyślaną budowę kabiny. W tym przypadku Magnum ma znaczącą przewagę.